snö, sol & minusgrader

okej riktigt fint väder idag . meen, jag vill ha en varm vår. inte snö och minusgrader juh. aja..
riktigt mkt att göra på jobbet nu. den där jäkla påskbuffén tar ju upp mer tid än vad den borde haha. hur mkt som helst att göra. vi kockar satt och planerade veckan på vad som ska göras. ooch , det är ju endel. jag hann med ganska mkt igår ialf, det jag skulle hinna med :p janson och skit hahaa.
planerna för en fest är i full gång :)
på söndag bär det av till bogrens på restaurangfest med VIP stämpel stoort i ansiktet, hihi. blir förfest på jobbet först, jag sara & linn såklart , cheferna , några från tibro och sen några old peoples från jobbet, och julia kommer hem imon med, yeeih, så hon bara måste med. tråkigt att jag inte har så mkt tid till henne nu när hon är hemma.:( saknar henne. det kommer bli en kalasbra fest !

idag bär det av till maxi har vi bestämt nu.. om nu linn har vaknat då haha .- men det måste hon! efter det plockar älsk upp mig så åker vi till EM, igen . köpa ny färg. han hade målat lite i hallen igår. och det var inte alls som vi hade väntat oss. det blev lixom, grått :/ vill ha mer åt brunt & beige. så snabbt välja färg och sen till jobbet för personalmöte & sen slita med påskmat ..
så nu måste jag slita med städning här hemma. mami kommer ju imon, suck.. jag vill inte att det ska se ut som ett bombnedslag, fast det kommer det att göra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0