shocktillstånd o8.oo en måndagmorgon

måndag och en ny vecka. helgen är över.
fredagen var skön & lugn. älskling plockade upp mig efter att han slutat jobbet och vi drog till EM lack & verktyg och köpte färg . planerna var att börja renovera. men kommer hem och han börjar spela in lite på datorn och jag slumrar in halvt liggandes i sängen. vaknar upp en stund senare av att en per och en linda står innanför dörren . satt och snackade med dom ett tag. sedan bar det av till maxi & SIBA. vi fick för oss att vi skulle köpa ett nytt tv-spel. men det är inte det lättaste när en är intresserad av skjut & zombiespel, och en annan är intresserad av disneys princessor , haha . men hittade inget ialf. så vi köpte första säsongen med Heroes istället. på vägen hem köpte vi med americanska pizzor , och det var gott kan jag lova :) satt framför tv-n på våran filt med pizza, vin , påskmust, chips, godis och heroes :) riktigt mysig kväll :)
lördagen bestod av jobba, jobba & ännu mera jobba, bråk med älskling i telefon halva kvällen. sötaste pojkvän jag har får han med sig rena kläder och småsaker, möter upp mig efter jobbet och vi beger oss till miha, johannes, micaeln & beha . vi hade ju utgångsplaner i tanken. jag kör ett race och sminkar och gör mig klar , väl efter det får vi reda på att det inte blir någon utgång. vääärt! där har vi gått igenom en jobbig kväll med gräl, magont, stress & ännu mer stress. allt i onödan som man kunde ha skippat .. suck, tack för det!

vaknade upp i morses när klockan ringde kl 8.00. kikade ut genom fönstret och usch, det snöar ju hej vilt.. okej att jag vill ha en ny chans att få åka pulka i år som jag ännu inte har hunnit. men den snön som kommer nu kommer att vara till imon ungefär, suck. bara slask & slask..
drar täcket över huvudet och somnar om igen några timmar.
försöker sedan få tag i Linn för vi hade planen att åka och shoppa skor för fulla muggar idag , meeen, som vanligt så får man inte liv i den lilla snorungen. så jag sov lite till.. och lite till :P väl typ kl halv 1 ringer hon  och, "ooj, jag gjorde det igen, faaan"
haha , men söt, det är hon ;)
det blir skor imon istället.
så om en timma drar jag till jobbet. ska vara där mkt tidigare idag, planera lite påsklunch till på torsdag,sen blir det rulla köttbullar hela kvällen :/ men innan dess, jag har en timma på mig att slänga i mig en påse chips som ligger bredvid mig :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0