rå fisk på en bädd av kletigt ris

kom precis hem nu från stan . jag gick upp ganska så tidigt ändå, kom iväg till stan vid 11. möter micael och provar skor. sen kom Helen, äntligen ses vi, det går så lång tid mellan juh =/ det måste vi ändra på. det blir lite småinköp & lunch på voda. mm sushi längesedan nu . gott =) jag fick äntligen mina fina skor jag sett i gbg. gula sommarskor, hihi. hoppas älskling kommer tycka om det jag köpt till honom!
tänkte ligga framför tv:n en liten stund och bara koppla av nu innan jobbet. orkar verkligen inte idag . men måste =/ 6 timmar går fort. och jag är ju ledig imon :)

tänk om bara snön kunde vara borta, ja då hade vädret varit perfekt juh. solsken så att det bara skriker om det idag .. men fortfarande lite kallt, säkert pågrund av snön, suck .. men snart , snart ..
då kan jag använda mina fina vårskor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0