nattetid

sitter här och precis kommit hem från jobbet. drog över en halvtimma idag , som det oftast gör :/ meen , lite extra små kronor i fickan :P tacos då, och var riktigt mkt folk idag . har varit ganska så lugnt ett tag nu, men nu , idag , så slog det till igen. och det är ju iofs bra ! kändes ganska knepigt att komma till jobbet igen efter 4 dagars ledigt.. men men . allt gick ju bra så =)
hej & hå, jag är en husfru , haha . igår gick ju min sista lediga dag åt att städa, jag hann endel ialf. datarummet gjorde jag lite mysigt med ljuslyktor och så, diskade mucho & bla.. haha
idag fortsatte jag med att stryka, hallå,, jag strök haha .. gött värre.. :P
älskling är i väg på spelning med Slug idag , typ eskilstuna, eller nånannanstans :P , typ, minnet :P
dom börjar spela ganska så exakt nu typ runt 23. så ska dom åka hem med, så kommer väl vara hemma runt halv 5. och älsk ska upp kl 6 . stackars =/
så jag har ganska mkt att fördriva nu, kan ju städa lite till, se film eller spela wii :) får se vad det blir.. eller så kan jag ju porrsurfa ,, ? haha :P kanske att jag är endel trött nu ändå ..
äh, ta tag i nåt nu .. nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0