misstag efter misstag

så hade jag då sett fram emot att mami skulle komma. okej, det är mest bara jobbigt att träffa henne. det blir lixom obekvämt på nåt sätt. men jag ville ändå visa upp lägenheten och vara lite stolt och sådär. meen så får man ett sms kvällen innan där hon skriver " jag får komma en annan dag, kram mamma", inte ens ett varför hon inte kan komma.. så då får det fan vara ! jag som slet hårt för att få lägenheten fin, för hennes skull !!!!
så fick man ett sms idag igen och frågade hur jag jobbar den här veckan .. suck ..

efter en helt OK påskbuffé med lagom folk och en väldigt lugn långfredag på jobbet så hade jag äntligen mitt påsklov :) hihi. hela fyra dagar framför mig.

lördagen började vi med att åka på påsklunch med älsks släkt . sen hem en snabbis och vidare på 25-års kalas ute i lokalen, där också hatebox spelade (johans andra band) riktigt bra var dom. men det var lite mer inslag av punk med så kanske därför , hehe :) dom körde hey oh, let´s go bara för födelsebarnet, och ååh vad bra den var ! bästa hittils med johan om jag får säga det sjäälv. fast han är ju min idol såklart ;) 

söndag,
vi vaknar upp och drar till ikea.äntligen hade vi bestämt oss för ett kök och beställde det . fick stå på en väntelista i 1½ timma . så vi tänkte att vi skulle sätta oss och ta en bit mat på ikea,DUM IDÉ! kass mat så det bara skrek om det .. satte oss och typ somnade i en säng, haha, och sedan var det våran tur. klockan tickade på och köket var beställt ( leveransen kommer om 3 veckor), var tvungna att sätta oss i bilen direkt och åka hem. båda började med att ta upp mobilen och ringa lite samtal , och rätt som det är började vi fundera lite på vart vi egentligen var, så kom vi fram till, att vi har ju glömt att svänga av så vi var på väg mot ulricehamn , haha, smaaart.
så en timma ungefär var bara förlorad, och jag som hade bråttom hem haha.
hade ju tänkt att kika förbi i hjo på hemvägen men , det kanske vi inte hann. men sen lite senare kanske vi glömde att svänga av igen , så vi fick ta omvägen genom hjo ändå haha.
kom hem lagom vid kl 20 typ. och då hade ju festen på jobbet redan börjat. jag kom en timma för sent haha. men snabbt in hemma , byta om och iväg igen.
på kryddan blev det vin blandat med guitar hero & singstar som bara hängde sig hela tiden .., julia kom på besök med , saknat vännen juh<3
drog sedan ner till bogrens för lite dans , men jag tröttnade faktiskt ganska snabbt.. jag kan ha blivit lite full med ;P inte jätte, men skapligt. men jag blev sådär jobbigt full. sådär dumt lipig :/ det började med att jag & linn hamnade i "tjafs" för att 2 tjejer tyckte vi såg ut som 15-16 , TACK!! :/  jag och linn drog hem efter ett tag , och när jag skulle in hemma så hittade jag såklart inte nykeln, fick inte tag på johan, och jag frös, så in i satan att jag frös. men så ringer älskling upp och kom ut och öppnade, och nykeln låg såklart hemma i fönstret :/ .. där brast det för min del, en kall anki utan nyklar och ett sårat ego som bara den, stackars johan fick sitta och trösta mig..

måndag och tröttare än aldrig förr, typ haha..
dags för en tripp till sthlm. bakfull som få så orkade jag mig ur sängen, fick på mig några kläder , satte upp mitt korta hår (riktiga hår :P) i en minitofs , rotade fram brillsen och sen fick det vara bra. göött haha .
resan till sthlm med bil tog ju ett tag så jag låg och kryade på mig länge , och med lite mcdonalds mat så blev det bättre. kom äntligen fram och vi tog oss till pizza hut i väntan på down.. sen drog vi oss till konserten .
där kom vi i besvikelse ; vi hade ju olika biljetter, jag och johan hade lite billigare biljetter , men det stod inte varför på hemsidan , och när vi skulle gå in så var vi två tvungna att gå en trappa nupp , och där fick vi sitta inglasade och det var som på bio lixom, hmm kul.. johan är helt förkrossad ch försöker hitta någon att prata med. men efter en liten bit in i konserten så smög vi oss ner och kom in där nere ändå :) så älsk fick stå längst fram vid scenen en liten stund ändå, hihi..

tisdag vaknar upp och inser att det är min sista lediga dag, suck. allt går jämt så fort. micael fick med mig
till stan och kikade en snabbis. mötte sedan Julia , så fick hon kika på lägenheten och sa sedan hejdå och hon for tillbaka till Lund igen :/ sitter här och vet att så fort jag slutat skriva det här inlägget så ska jag sätta igång med storstädning .. så jag drar ut på det lite till..

och lite till ...

äh nu måste jag sätta igång ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0