planerande ..

var på 50-års kalas för några veckor sen . min mami fyllde år.
helt ok! jag var livrädd att åka dit. min bror var sjuk, älsknatalie & henens pojk var sjuka, och johan ville inte ens åka. jättejobbigt var det. jag kunde inte ens hålla tillbaka tårarna i bilen dit. men väl där så var allt bra. träffade mkt släkt, som var s längesedan. så det var kul. god mat. och jag höll mig från sven så det funkade.
träffade ialf natalie och dennis på måndagen innan dom åkte hem . mys :D saknar dig så mkt jämt juh .
sötaste i hela världen är hon. vi måste ses snart, och i sommar måste vi ha mkt tid tillsammans. <3
jobbar tok-mkt gör jag med. men det är bra, för pengar-det är nåt jag kommer att behöva när vi väl flyttar snart. jag kommer inte ha penmgar kavr över till fritid. men det gör inget, för jag kommer trivas ändå :)
har planerat massa kök i veckan nu. var på kvik och ritade upp det kök vi ska bygga . och jag var där idag och så hade han räknat ut alltsammans. runt 60.000 kommer det kosta haha .
så imon ska vi till banken och göra det sista med lånet, känns skönt. fast ändå inte , för det är himla mkt pengar vi ska låna =/ men men,, vem tackar inte nej till sitt drömkök?? !! hihi, inte jag ialf. <3
på lördag blir det 40-års kalas.
och sen är det bara 2 veckor kvar :) wiieh.
på fredag skriver vi avtalet :)
jag funderar på att jag ska ta ett röj och packa lite saker som gåår nu :)
sen pumpas ju timbaland sviinkmt här inne , och det är INTE fy skam minsann ..

Kommentarer
Postat av: P.J.Ä.M.P.

mmmmmen ni har ju för fan flyttat.... inget att skriva kanske!?!?!?!

2008-01-29 @ 01:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0