Happy new 2oo8

nytt år, nya möjligheter. är det inte så man säger ? :P
året har gått väldigt fort ändå, fast ändå inte , haha.
väldigt mkt har hänt.

- jag träffade johan , det bästa som kunde hända. <3 my sweet baby, you are the one and only.
- men samtidigt så förlorade jag också. petra, elin och sofia :( alla flyttade dom åt tre olika håll. och jag är kvar här i mitten =/
- istället vann jag micael, som betyder mest (efter johan :P) du gör livet magnifikt :D
- jag träffade the crew! Mia & jenny, tkr om er otroligt mkt :) , juha & marcus , ni är speciella ni med :) sen får vi inte glömma Leo & erica, och framförallt inte johannes som ploppade in nu i slutet, haha !
- jag blev sambo med älsk och bor nu i skövde, jag lämnade tibro bakom mig :)
- jag fick jobbet på kryddan :D så jag fick bra arbetskamrater/ nya vänner där :)
- hade en mysig resa till spanien , och dalarna för att visa upp min kärlek :)
- jag förlorade en mamma, men samtidigt så vann jag en annan , svärmor :) hihi

finns så mkt mer att berätta .. men nu fokuserar jag på det nya året som kommer slå det förra med hästlängder.
jag ska göra taueringen som så länge har varit planerad, och vi börjar året med att flytta till våran finfina lägenhten :D en resa i sommar ska planeras. sen har vi 2 bröllop att se fram emot. och 2 johanssytrarsbarn med. ett nu i februari och ett i mars :) sen kommer det hända massa mer saker :D
jag ser fram emot ett nytt år tillsammans med   the crew  :D


Kommentarer
Postat av: P.J.Ä.M.P.

Right on!

2008-01-09 @ 01:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0