vin, guitarhero & utgång

lördagen fortsatte med en mkt seg dag. tröööt :P
älsklingen åkte iväg till trollhättan på spelning ganska tidigt.
micaeln kom  hit och segade . tvättade hela dagen från kl 11-19 tror jag ..
micael somnade i soffan och  jag fick för mig att laga mat till honom , så snäll som jag är ;)
så jag slängde ihop lite pulvermos, fiskpinnar och ärtor :) fast han hann vakna innan jag nästan hann börja haha . men tanken var ialf uppskattat.
satte sedan igång att fixa & dona . det blev finklänningen med breda skärpen, mm fint .)
image10

sedan blev det dom lila sneda lösögonfransarna , mihi :) jättebra blev det ..

image11

micaeln kom hit igen. det blev mkt bra musik, och endel guitarhero, kuul ! planen var att vi skulle spela lite queen innan vi skulle dra, men kom på efter att det glömde vi juh :( suck ..
sen ialf iväg till den där festen micael pratat om. det var bara en liten bit längre ner på gatan , vid ica.
kommer in till festen , och till min förvåning är det en gammal god vän till mig som bor där :P
jag hade sett att han hetat på msn att han skulle ha fest , men hade ingen aning om att han bodde typ granne, haha. bra koll :o men det var ett kul återseende med många som jag kände där, eller aa... kanske 4 st men ändå :) drar sen till stan, men först förbi hemma hos mia för att plocka upp henne och jenny, sen skulle det bli bogrens, men lång lö tyckte endel, men inte jag och jenny :P men vi belv med dragna till krikelin/cosmopol. har inte varit där på typ ett år så det var väl dags då antar jag, hehe . men sådär kul var det kanske inte. men jag träffade endel mkt folk som jag kände. det var kul :) sen träffade man en annan man inte ville träffa, men såklart så artig som jag alltid måste vara så gick jag fram och hälsade ialf. men alltså vad är med allt det där varje gång jag ska hälsa , alla är sådana bitchar.. orättvist juh :/!! men men, jag sjunk inte så långt ialf, stolt, haha ..
och du trodde säkert att du skulle göra mig svartsjuk eller vad nu var tanken när du sprang fram till micaeln och typ skulle krama ihäl honom, haha.. men vi vet alla att micaeln ändå är min, så ingen idé , eller hur micael ? ;) 
kl närmade sig efter 02 och stället stängde. jag hittade såklart inte micael , hmm , oväntat . jag tog följe av en vän en bit, men efter en stund kommer vi på att vi ska ju åt varsitt håll haha. så jag gick åt helt fel riktning. och vid det laget hade jag fått så himla ont i fötterna av allt dans med högklackat.. så jag fick bästa idén, att ta av mig skorna och började gå hem i strumpbyxor, hehe. men sen tyckte jag att det tog alldeles för lång tid och jag frös, så jag sprang hem haha .. men snabbt gick det kan jag lova.. alla mina spingturer gav betyg :P  
vaknar upp fagen efter , ensam . första gången på länge. men jag hann knappt vakna förrän en micael stod och ringde på dörren, för då var det dags för pizza haha .. och tänk vilken träningsvärk jag hade, haha . helt sjukt.
och väl på pizzerian kom älsklingen , mysigt :)
söndagskvällen avslutades med ocean´s thirteen.. :D

renoveringen är fortfarande inte klar på jobbet. så har inte jobbat på ett par dagar igen.,  men faktiskt skönt ändå :)
det blir troligtvis på fredag hörde jag rykte om :P
tkr lite synd om mig själv gör jag, för ont i halsen har hon :/
men ska cykla iväg till posten och hämta min jacka från H&M nu !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0