julpyssel för fulla muggar

det har varit mkt pysslande i lägenhtene i veckan.
jag har julpyntat klart det sista. framför allt så har jag pyntat klart granen :)
älsklingen har satt upp mkt lister , det är inte så jättemkt kvar i lägenheten nu ändå.. vi har som plan att lägga ut den på julafton, spännande :D
jag längtar så till den nya lägenheten juh .. ! ge mig den nu !!
jobbade lunch idag. gick bra , som vanligt :P jag är en hejdare på att laga god mat haha  ;)
jag fick kläder från H&M igår med , det är alltid lika kul. men inte denna gång, det satt inte så bra som man hoppats på . så där sprack min drömbild om det man ska ha på sig på jul. men men det löser sig alltid.
endel fint fanns det ialf, endel överaskningar till älsk ;) haha
ikväll blir det att baka julgodis, mm..
imorgon jobba kväll. jobba kväll på fredag med, laga lite julmat på dagen om jag hinner, men direkt efter att jag slutar så sätts julfesten på jobbet igång :D
det blir kul ! och många blir vi . ännu bättre :)
fick ledig på lördag-dag . då blir det att inhandla de sista julklapparna och laga det sista inför julaftonen. men jobba kvällen, och jobba söndag ..
snart kommer älsk hem och då blir det att åka & köpa handtag till den sista luckan.

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0