I dont care about you now ..

det är onsdag och snart är det helg igen, sjukt snabbt går det juh. det var en underbar fredag nyss.
men det var en förra helg också ialf. jobb bestod den av.
lördagen hade jag förväntat mig att det skulle vara mkt att göra & stress. men det kom inte alls mkt gäster. det var jättelugnt. och det har det aldrig varit förut på en lördag. knallare mig hemåt efter 23 , hade tänkt att sova lite innan älsklingen kom hem, som för övrigt var i hjo och jobbade hela kvällen/natten. men inget sova bloev det . lyckades slumra in lite grann ialf, men vaknar av att en Nalle ringer och väcker mig. lite lagom grinig, för kunde ju inte somna om sen. var vaken när johan kom hem kl 4 eller vad det var..
klockan ringde 11 på söndagen, hur trött som helst. begav mig till jobbet igen.
lika lugnt denna dagen också, om inte mkt lugnare.
hände inte alls mkt. men skönt att jag slutade kl 17 för en gångs skull, så det blev inte ett 10 timmars pass.
men det hände en liten grej., en äldre man satt där och drackk lite öl ett tag, och Linn som serverade ölen märkte inte hur full han hade blivit. sen skulle han gå , eller gå på toaletten , inte vet jag, men hur som helst helt plötsligt så ligger han på goövet. var tydligen så full att han snubblade. han hade ramlat mot det lilla bordet som stod där, mot hörnet. så han hade fått ett litet jack i huvudet och blödde. 2 snälla gäster var precis i närheten som hjälpte honom. sen kom ambulansen och hämtade upp honom. inget allvarligt, skulle bara ´limma´ ihop såret som dom sa. sen hände absolut inger mer typ haha, satt bara och åt god mat jag ahde gjort som helgerbjudande, Lime&chipotle marinerad Lamm m. råstekt pot. och baconsky. sen åt vi en massa chokladpudding med :D
väl hemma kl 18 typ. då började städandet.
vi slet ganska bra. johan med disk & annat i kök. jag skrubbade toalett och plockade massa annat . imorgon ska ju bli besök , haha. pratade med älsklingsfavoriten då med :D nataliegumman <3 dom kommer hit i januari förhoppningsvis. LÄNGTAR!

måndagen ialf. började städa från 11 till halv 2, hehe . ett ganska bra ryck gjorde jag. hann med det mesta. och åååh, så fint det blev :) en helt ny lägenhet nästan , hihi.
väl kl halv 3 gick jag ut för att möta mami vid bussen. gick till maxi och kikade endel. sen bar vi av oss hemåt för att fika. och johan kom hem lagom till det :)
och jag inser nu hur mkt du försvinner från mitt hjärta mer & mer.
du förtjänar inte all den uppmärksamhet du får av mig. du fyller 50 i januari, men jag kommer inte till festen för din skull utan för att få träffa släkten ..
men jag vet vart jag har er (ok det har jag alltid gjort, men har inte riktigt accepterat det) och du finns helt enkelt inte med i mitt liv längre som du har gjort..
det är med sorg i hjärtat att behöva säga det , men så mkt som du & din så kallade man har sårat mig så förtjänar ni inte ens att finnas i mitt liv.
och äntligen så fick vi våran tv tillbaka :) wiieh. slippa lånetv:n hihi.

tisdag igår då, och hade en dag med micaeln :) ändå ett tag sen nu. var och kikade på maxi, hämtade lite paket och så. hämtade kaffe hemma hos honom på vägen hem och satte på legally londe <3 ihihihii. han hann inte så klart tyvär .
hade tänkt fixa lite mer i lägenheten efter att älskling kommit hem, men han får ett litet trevligt samtal från Leooo & erika .. dom var sugna på att komma förbi . en snabbdusch och ordningfix så står dom utanför dörren. grabbsen tog ett snabbt guitarhero- race. sen bestämmer vi oss för att åka och hyra film och hämta mat från mitt jobb :)
maten var mucho god , men filmen, hmm inte speciellt bra , Them , tror jag den hette. fullständigt kass, haha .
trötta efter så åker dom hem , och jag hann se desperate housewife, och såklart brother & sisters :)

så jobba idag kl 16. eller rättare sagt jag ska vara där kl 14 för att lära mig om beställningar och sådär.
det jobbiga är att johan har blivit skapligt friskt nu , och såklart har han smittat över det till mig. och det blir värre för varje dag. idag har jag fått halsont med , suck.. inte för att jag är den som klagar, haha :P
nu ska jag sätta på legally blonde 2 och äta lite mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0