feliz navidad

det är onsdag, det är 13:e december och det är lucia . men det är även 9 månader för mig & älskling som sambos :)  snart är det inte långt kvar tills vi firar ett år <3
åkte iväg till jobbet igår vid 2 då.. sjuk som bara den :/ hade feber, världens förkylning och hade spytt en gång.. vi satt och beställde massa saker, jag måste lära mig allt det där nu. andreas slutar ju om 2 veckor , usch då jag är nervös för allt sånt där.
jag kände att jag inte skulle klara av att jobba. och kändes inte bra heller när jag spytt och allt. jag ringer desperat efter figge & linda. ingen kan. och andreas skulle iväg. men det löste sig sen ialf efter kl 17. chami kom och hoppade in och älsklingen kom och hämtade mig :)
fick med oss en båt pizza och en falafelrulle,kom hem, åt i soffan. sen bums ner i säng för min del. johan åkte iväg till lokalen för att städa lite. jag kikade på tv i några timmar, somnade in några gånger med.
jag fick inte jobba idag heller för chami, och bra var väl det. för när jag vaknade i morses mådde jag värre än aldrig förr. sov länge, sen har jag kikat på tv & film hela dagen. har legat i sängen ända tills nu kl 2 hiiihi..
mår lite bättre nu ialf. ska jobba imon med hela dagen, 14 h :( så måste bli bättre.
sen ringde älskling precis med. och troligtvis så kommer vi få lägenheten ;D wiiieh. gladast ever!!
men ska inte hoppas för mkt, är ju inte 100 % klart än. men men ..
jag satt och planerade en massa igår om vad och hur vi ska göra i lägenheten , hihi..
nu ska jag krypa ner i sängen igen ...

Kommentarer
Postat av: P.J.Ä.M.P.

är det inte 11 månader???

2007-12-13 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0