Baka,baka :)

igår bakade jag godiset då  :D tröttnade och orkade inte göra mer, haha. och jag som inte ens har gjort pepparkakor :(
men det blev ialf, cornflakeskakor, bragokakor & chokladknäck :) det får duga.



äter det till frukost nu :) och jag kan meddela att gott är det !
ok, knäcken smakade lite bränt , men inte så farligt.
bragokakor, mm gott.. !! :)
cornflakeskakor,, hmm inte lika goda som jag kommer ihåg.. man kan inte lyckas med allt :P haha

ujuj, gick upp kl 12 idag . så jäkla trött att jag inte orkade gå upp förrän då..
måste greja i lägenheten innan jag jag cyklar till jobbet kl 16.

over & out ^^A 

Kommentarer
Postat av: P.J.Ä.M.P.

bragokakorna sparkade stjärt med det andra godiset!

2008-01-01 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0